Facilicom: ‘Liefde voor de Klant’

Written by

Kick-off Facilicom: ‘Liefde voor de klant!’.

De kick-off voor de gehele management afdeling van ruim 600 man, stond geheel in het teken van klantgerichtheid. In combinatie met de studio van All You Need Is Love, was het thema al snel geformuleerd; Liefde voor de klant!

Facilicom heeft als doel de meest klantgerichte facilitaire dienstverlener te zijn. Om dit doel te behalen zijn ze gestart met een speciaal traject. Zo is er een nulmeting gedaan, hebben er klantforums plaatsgevonden enzovoorts. Tijdens de kick-off vond de aftrap van bovenstaand traject plaats.

Er was een interactief programma samengesteld waarbij groepsdiscussies plaatsvonden aan de hand van verschillende cases in kleine groepen. Daarnaast was er een plenair programma omlijst met verrassingsfilmpjes onder leiding van Robert ten Brink. Via deze weg werd het hoger kader verrast door klanten die door video of live aanwezigheid de klantrelaties wilde benadrukken.

Voor zowel klanten als het management van Facilicom was dit een geslaagde interactieve middag, die vooral veel inspiratie gaf om de ingeslagen weg met nog meer motivatie te vervolgen.

B7Oxp-_CcAAnjs8 naamloos

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>